Інтернет-платформа оптової торгівлі взуттям
Працюємо для вас з 2010 року
UK RU
+38 (097) 255 66 55
+38 (097) 255 66 55
+38 (050) 517 70 15
+38 (093) 170 15 61
+38 (044) 390 93 26
zakaz@lideropt.com.ua
Працюємо з 9:00 до 17:00
Неділя: з 10:00 до 15:00
П’ятниця — вихідний
0
0

Мої бажання

Для використання улюбленого необхідно авторизуватися

Для використання корзини необхідно авторизуватися

closewrap Remove cart item

Потрібна
авторизація / реєстрація

Для того щоб додати товар до кошика, потрібно увійти або зареєструватися


ще немає акаунту? Зареєструватися

closewrap Remove cart item

Авторизуйтесь для оцінки нашої роботи або зробіть це інкогніто

Умови співпраці
  • 1. Замовлення на сайті приймаються цілодобово. По телефону – у робочий час. (З 9:00 до 17:00. Вихідні: п'ятниця та неділя)

  • 2. Мінімальне замовлення - 1 коробка (6 і більше пар, залежно від кількості в коробці та умов виробника)

  • 3. При замовленні від 20 позицій доставка до складу перевізника у Вашому місті безкоштовна. (За умови повної передоплати)* * - взуття вартістю до 100 грн/пара. не входить до безкоштовної доставки.

  • Розміри взуття вказані за інформацією виробника. Неточності в 1 розмір вважаються можливими і не є причиною повернення. Приклад: у інформації до товару вказано 26-31, за фактом 27-32.

Схема роботи:

  • 1. Комплектування замовлень більше 3х позицій від нових покупців здійснюємо лише після отримання задатку.

  • 2. Замовлення оформлені до 5:30 збираються в день замовлення (початок збору 6:00), доставляються на відділення служб доставки протягом 2х робочих днів після збору та повної оплати, або передоплати на умовах післяплати. Замовлення після 5:30 збираються наступного робочого дня.

  • 3. Якщо Вас цікавить будь-яка з кількох позицій, замовлення просимо оформляти на одну, решту вказувати у коментарі до замовлення.

  • 4. Після того, як замовлення зібрано, він резервується на 3 робочі дні. На 4 робочі дні, якщо немає задатку або повної оплати, замовлення автоматично розформовується. Якщо покупець "передумав" або з ним немає зв'язку, наступне замовлення обробляється тільки після отримання завдатку. Замовлення, за які внесено завдаток, резервуються на 14 робочих днів з дати оформлення. Після закінчення терміну резервування, якщо клієнт відмовляється від замовлення або з ним немає зв'язку, завдаток не повертається, а замовлення розформовується.

  • 5. Асортимент компанії понад 10 000 позицій. Ми працюємо не лише зі своїми складами, а й зі складами по всій Україні. У зв'язку з цим оформлені замовлення коригування (відмову від позицій) не підлягають. Завдаток у разі відмови від замовлення або будь-якої з позицій поверненню не підлягає. Просимо складати замовлення максимально коректно та уважно.

Спосіб доставки:

  • 1) Транспортними компаніями:

  • 2) Автобусом із 7км.

  • 3) Самовивіз з офісу.

Оплата

    • 1) Оплата на розрахунковий рахунок. (+1% до суми замовлення)

    • 2) Післяплата (тільки "Нова Пошта", завдаток 20% від суми замовлення на розрахунковий рахунок) Додатково оплачується комісія за обробку у розмірі 1,65% від суми післяплати.

УВАГА! У вас є 5 робочих днів з моменту прибуття вантажу, для того, щоб його сплатити та забрати. Після закінчення цього терміну вантаж автоматично повертається до нас, а сума завдатку, внесена Вами, не компенсується."

"Нестачі", брак, повернення

Повернення по браку та розпарювання приймається протягом 5 днів після отримання замовлення і тільки після погодження з менеджером. Поверненню підлягають лише ті пари, де помічено явний брак, який неможливо усунути у ремонтній майстерні. Протягом 5 днів обов'язково потрібно перевірити весь товар. Якщо є якась проблема, потрібно повідомити про неї менеджеру, написавши звернення на вайбер, тільки після погодження можна реалізовувати товар. Є ймовірність того, що повертати потрібно буде весь ящик. У зв'язку з цим фабричну упаковку та всі пари потрібно зберегти до вирішення питання. Важливо, не є "браком" і повернення можливе тільки за рахунок покупця:

  • 1. Написи на підошві.

  • 2. Гарантії на елементи, що світяться, не надаються.

  • 3. Запах від взуття не вважається браком.

  • 4. Відтінок на фотографії може відрізнятись від фактичного.

  • 5. Напис на взутті не відповідає опису.

  • 6. Натуральна шкіра "зморщена", "пом'ята"

Ящики отримуємо від виробника на склад, не розпаковуючи, відправляються покупцеві запечатані. У зв'язку з цим претензії щодо недостач розглядаються тільки в тому випадку, якщо написано заяву про нестачу у вантажоперевізника. Переконливе прохання перевіряти товар відразу після одержання і звіряти кількість місць у накладній отримання вантажу з фактичним кілом місць. За збереження вантажу відповідає перевізник. - Повернення приймається лише в оригінальних упаковках. Повернення в інших упаковках можливе лише після погодження з менеджером. Для постійних покупців, в індивідуальному порядку і лише після погодження з менеджером, можливий варіант розгляду повернення з обміном на іншу позицію.

Вгору