Вхід Реєстрація
Бажання
0
0
Пошук
Бажання
0
0

Працюємо з 9:00 до 17:00,
неділя: с 10:00 до 15:00,
п’ятниця — вихідний

Працюємо з 9:00 до 17:00,
неділя: с 10:00 до 15:00,
п’ятниця — вихідний

097 255-66-55
zakaz@lideropt.com.ua

Взуття багато - постачальник один!

Ми працюємо з 2010 року!

Умови співпраці:

  • 1. Замовлення на сайті приймаються цілодобово. По телефону – у робочий час. (З 9:00 до 17:00. Вихідні: п'ятниця та неділя)

  • 2. Мінімальне замовлення - 1 коробка (6 і більше пар, залежно від кількості в коробці та умов виробника)

  • 3. При замовленні від 20 позицій доставка до складу перевізника у Вашому місті безкоштовна. (За умови повної передоплати)* * - взуття вартістю до 100 грн/пара. не входить до безкоштовної доставки.

  • Розміри взуття вказані за інформацією виробника. Неточності в 1 розмір вважаються можливими і не є причиною повернення. Приклад: у інформації до товару вказано 26-31, за фактом 27-32.

Схема роботи:

  • 1. Комплектування замовлень більше 3х позицій від нових покупців здійснюємо лише після отримання задатку.

  • 2. Замовлення оформлені до 5:30 збираються в день замовлення (початок збору 6:00), доставляються на відділення служб доставки протягом 2х робочих днів після збору та повної оплати, або передоплати на умовах післяплати. Замовлення після 5:30 збираються наступного робочого дня.

  • 3. Якщо Вас цікавить будь-яка з кількох позицій, замовлення просимо оформляти на одну, решту вказувати у коментарі до замовлення.

  • 4. Після того, як замовлення зібрано, він резервується на 3 робочі дні. На 4 робочі дні, якщо немає задатку або повної оплати, замовлення автоматично розформовується. Якщо покупець "передумав" або з ним немає зв'язку, наступне замовлення обробляється тільки після отримання завдатку. Замовлення, за які внесено завдаток, резервуються на 14 робочих днів з дати оформлення. Після закінчення терміну резервування, якщо клієнт відмовляється від замовлення або з ним немає зв'язку, завдаток не повертається, а замовлення розформовується.

  • 5. Асортимент компанії понад 10 000 позицій. Ми працюємо не лише зі своїми складами, а й зі складами по всій Україні. У зв'язку з цим оформлені замовлення коригування (відмову від позицій) не підлягають. Завдаток у разі відмови від замовлення або будь-якої з позицій поверненню не підлягає. Просимо складати замовлення максимально коректно та уважно.

Спосіб доставки:

  • 1) Транспортними компаніями:

  • 2) Автобусом із 7км.

  • 3) Самовивіз з офісу.

Оплата

    • 1) Оплата на розрахунковий рахунок. (+1% до суми замовлення)

    • 2) Оплата (тільки "Нова Пошта", завдаток 20% від суми замовлення на розрахунковий рахунок) Вартість послуги складає 20 грн + 2% від суми переказу.

УВАГА! У вас є 5 робочих днів з моменту прибуття вантажу, для того, щоб його сплатити та забрати. Після закінчення цього терміну вантаж автоматично повертається до нас, а сума завдатку, внесена Вами, не компенсується."

"Нестачі", брак, повернення

Повернення по браку та розпарювання приймається протягом 5 днів після отримання замовлення і тільки після погодження з менеджером. Поверненню підлягають лише ті пари, де помічено явний брак, який неможливо усунути у ремонтній майстерні. Протягом 5 днів обов'язково потрібно перевірити весь товар. Якщо є якась проблема, потрібно повідомити про неї менеджеру, написавши звернення на вайбер, тільки після погодження можна реалізовувати товар. Є ймовірність того, що повертати потрібно буде весь ящик. У зв'язку з цим фабричну упаковку та всі пари потрібно зберегти до вирішення питання. Важливо, не є "браком" і повернення можливе тільки за рахунок покупця:

  • 1. Написи на підошві.

  • 2. Гарантії на елементи, що світяться, не надаються.

  • 3. Запах від взуття не вважається браком.

  • 4. Відтінок на фотографії може відрізнятись від фактичного.

  • 5. Напис на взутті не відповідає опису.

  • 6. Натуральна шкіра "зморщена", "пом'ята"

Ящики отримуємо від виробника на склад, не розпаковуючи, відправляються покупцеві запечатані. У зв'язку з цим претензії щодо недостач розглядаються тільки в тому випадку, якщо написано заяву про нестачу у вантажоперевізника. Переконливе прохання перевіряти товар відразу після одержання і звіряти кількість місць у накладній отримання вантажу з фактичним кілом місць. За збереження вантажу відповідає перевізник. - Повернення приймається лише в оригінальних упаковках. Повернення в інших упаковках можливе лише після погодження з менеджером. Для постійних покупців, в індивідуальному порядку і лише після погодження з менеджером, можливий варіант розгляду повернення з обміном на іншу позицію.

Вгору
Скарга або пропозиція